Isporuka širom Crne Gore, za 2-3 radna dana.

Besplatna isporuka za kupovinu u iznosu preko 40,00 EUR

Plaćanje kreditnim karticama, pouzećem i avansno.

ČESTA PITANJA

KONTAKT CENTAR - KORISNIČKA PODRŠKA

Kako mogu da dobijem informacije koje su mi potrebne?
Poštovana/i informacije koje su Vam potrebne možete dobiti pozivanjem kontakt centra na broj 068 007 003. Ova usluga je besplatna. Takođe, možete nam se obratiti i putem e-maila [email protected].

Koje je radno vrijeme kontakt centra?
Poštovana/i radno vreme kontakt centra je: ponedjeljak-petak, od 07:00 do 15:00.

Da li kod vas mogu dobiti informacije vezane za radnje u Srbiji?
Poštovana/i u mogućnosti smo da Vam damo informacije za artikle istaknute na sajtu www.djaksport.me namijenjenom za tržište Crne Gore, kao i za maloprodajne objekte u našoj zemlji. Ukoliko ste iz Srbije, Makedonije ili Bosne možete poručivati na sajtovima namenjenim tom tržištu ili se za dodatne informacije obratiti kolegama u tim zemljama.

MALOPRODAJNI OBJEKTI

Koje je radno vrijeme vaših radnji?
Poštovana/i nemaju svi naši maloprodajni objekti isto radno vreme. Na samom sajtu, u odeljku RADNJE, možete da proverite koje je radno vrijeme one u kojoj Vi nabavljate sportsku opremu. Dovoljno je da kliknete na mjesto i adresu radnje i prikazaće Vam se radno vrijeme radnim danima i subotom.. Ukoliko Vam je jednostavnije pozovite naš kontakt centar i operater će Vam pružiti potrebnu informaciju.

Kako mogu da dobijem direktno radnju u Ulcinju? Gde se nalaze brojevi telefona radnji na sajtu?
Poštovana/i kolege u radnjama su usredsređene na posjetioce i brigu o proizvodima, tako da nemaju telefone za kontakt. Za sva pitanja, informacije, pohvale i eventualne primjedbe na raspolaganju su Vam operateri kontakt centra, koje možete kontaktirati putem telefona 068 007 003, live chata ili e-maila [email protected].

Da li su cijene u radnjama iste kao cene na sajtu?
Poštovana/i popusti odn. cijene istaknute na sajtu se odnose isključivo za online odn. porudžbine putem sajta. Internet prodavnica je posebna prodajna jedinica i akcije na sajtu i u radnjama se često razlikuju. Ukoliko želite da pazarite u nekoj od naših radnji, koristite akcije koje su u radnji aktuelne, a sa kojima Vas upoznaju kolege pri posjeti.

Da li možete artikal koji mi treba da prebacite u drugu radnju?
Poštovana/i na žalost to nije moguce već duže vreme, jer su prenosi između radnja ukinuti. Sve proizvode koji Vas zanimaju, a nema ih u Đak radnji u kojoj inače nabavljate sportsku opremu, možete poručiti da Vam stignu na kućnu adresu. Cijena po kojoj ih plaćate je cijena koja je istaknuta na sajtu, a isporuka je u roku od 2 do 5 radnih dana.

Kupila sam jaknu za diete, ali mu je mala. Međutim, u toj radnji nemaju veću. Šta mogu da uradim?
Poštovana/i ukoliko mijenjate samo veličinu artikla, uz fiskalni račun zamjenu možete obaviti u bilo kojoj našoj radnji, u roku od 14 dana od dana kupovine.

Dobio sam na poklon trenerku kupljenu kod vas. Imam račun i želim da je zamijenim za patike. Da li to mogu u bilo kojoj radnji?
Poštovana/i ukoliko želite da zamijenite kupljeni artikal za neki drugi neophodno je da posjetite radnju u kojoj je i obavljena kupovina. Zbog izrade naloga za ispravku ne postoji mogućnost da se zamjena obavi u drugoj radnji. Zamjenu možete obaviti u roku od 14 dana od dana kupovine. Neophodno je da kupljeni proizvod nije korišćen odn. da bude vraćen u istom stanju u kome je i kupljen, uz obavezno davanje na uvid dokaza o kupovini.

Kupio sam bratu dres na poklon, ali se njemu ne dopada. U kom roku mogu da posjetim radnju i da to vratim, da mi vratite novac?
Poštovana/i u Zakonu o zaštiti potrošača je navedeno da je trgovac u obavezi da izvrši zamjenu kupljenog artikla ili povrat novca isključivo u slučaju ugovora zaključenog na daljinu, odnosno van poslovnih prostorija (kupovina putem interneta), iz razloga što kupac nema mogućnost da artikal vidi uživo i isproba pre odluke o kupovini i u slučaju nesaobraznosti kupljenog proizvoda (odobrena reklamacija). Ukoliko je artikal kupljen u maloprodajnom objektu i nema nedostatke navedena obaveza ne postoji.
Kompanija Đak Sport d.o.o. Podgorica se maksimalno trudi da izađe u susret svojim kupcima i omogućena je zamjena za drugu veličinu ili zamena za drugi artikal iz ponude maloprodajnog objekta, u roku od 14 dana od dana kupovine. Neophodno je da kupljeni proizvod nije korišćen odn. da bude vraćen u istom stanju u kome je i kupljen, uz obavezno davanje na uvid dokaza o kupovini. Takođe, da kupac ne bi bio primoran da obavi zamjenu za neki drugi artikal, koji ne odgovara u potpunosti, omogućena je zamena za poklon vaučer kojim se može obaviti plaćanje pri nekoj od narednih kupovina, u bilo kom maloprodajnom objektu i u trenutku koji kupcu najviše odgovara.

Kako da znam koje veličine su u ponudi?
Poštovana/i na sajtu je prikazana kompletna ponuda. Pored slike svakog artikla, sa desne strane imate prikazan izbor dostupnih veličina. Kada stanete kursorom na kvadratić i on pocrveni, u zagradi će Vam se prikazati i evropska veličina. Veličine koje nisu prikazane, na žalost nemamo na stanju. Ukoliko smo dobili tabelu od proizvođača otvoriće se kad kliknete na TABELA VELIČINA.
Ukoliko želite da posjetite radnju u kojoj ima model koji želite, odaberite veličinu koja Vam je potrebna, pa potom kliknite na kvadratić u kome piše PRONAĐI i izlistaće se spisak radnji u kojima ima taj model u traženoj veličini.

Dešava se da je na sajtu istaknuto da je model u veličini koja mi je potrebna dostupan u određenoj radnji, ali kad odem tamo ispostavi se da to nije tačno. Kako da budem siguran?
Poštovana/i sajt se ažurira više puta tokom svakog dana. Podaci koji su istaknuti su poslednji dostupni. Na žalost, ne postoji mogućnost da se sajt ažurira u svakom trenutku, posle svake obavljene kupovine u našim radnjama ili nakon svake porudžbine primljene putem sajta. Iz tog razloga je na sajtu istaknuto obaveštenje da ne garantujemo da su sve informacije u potpunosti ispravne. Svakako Vam je uvek na raspolaganju mogućnost da željeni artikal poručite.

Koje su mogućnosti plaćanja u vašim radnjama?
Poštovana/i u maloprodajnim objektima Đak sporta pored gotovinskog moguće je i plaćanje na odloženo i to:

  • putem administrativne zabrane, na period otplate do 5 mjesečnih rata (sami odaberite svoj broj rata) ukoliko Vaša firma ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji sa Đak sportom
  • kreditnim karticama Master Card i Visa.
  • CKB Shopping karticom
  • Virmanski

Želim da pazarim kod Vas putem administrativne zabrane. Pošto posjedujem karticu za sindikalne kupce, da li to znači da mogu samo sa njom doći u radnju, bez obrazaca koje sam pre dostavljala?
Poštovana/i ukoliko želite da pazarite putem administrativne zabrane neophodno je da pri odlasku u radnju ponesete obrasce, popunjene i ovjerene od strane ovlašćene osobe iz Vašeg računovodstva, ne starije od 15 dana, ličnu kartu i sindikalnu karticu. Bez nekog od navedenih dokumenata kupovina, na žalost nije moguća.

Šta je potrebno da bih mogao da pazarim sa penzionim čekom na rate?
U Crnoj Gori nije moguće kupovati penzionim čekom na rate

Šta je potrebno da bih mogao da pazarim putem platnog listića?
U Crnoj Gori nije moguće plaćanje putem platnog listića.


  • o


Kako mogu da reklamiram proizvod kupljen u radnji?
Poštovana/i po važećem zakonu pravo da podnesete reklamaciju na kupljeni proizvod imate u roku od 2 godine od dana kupovine. Ukoliko ste artikal kupili u nekoj od naših radnji, neophodno je da artikal koji želite da reklamirate, zajedno sa fiskalnim računom odnesete u radnju u kojoj ste artikal i kupili. Ako je u pitanju obuća neophodno je da bude očišćena i da je spakujete u kutiju. Nije neophodna originalna ambalaža, ali je zbog slanja na pregled najbolje da bude u kutiji. Kolege će primiti proizvod, popuniti reklamacioni list i proslediti na pregled stručnoj komisiji. Najkasnije u roku od 8 dana će Vas obavestiti o ishodu reklamacije odnosno da li je opravdana ili ne.

Treba da podnesem reklamaciju za patike koje sam kupila u radnji koja nije u mestu u kom živim. Kako to mogu da uradim?
Poštovana/i za artikal koji je kupljen u nekom od naših maloprodajnih objekata reklamaciju je neophodno predati u radnji u kojoj je i obavljena kupovina. Ukoliko niste u mogućnosti da reklamaciju predate lično, to možete obaviti putem pošte. U tom slučaju odštampajte primerak reklamacionog lista sa našeg sajta (nalazi se u odeljku kupovina, obrasci, pravilnici, zakonske odredbe) i popunite gornji dio gde piše popunjava kupac. Pored reklamacionog lista i artikla koji reklamirate, neophodno je da pošaljete i fiskalni račun, kao dokaz kupovine. Sve zajedno spakujte i pošaljite na adresu maloprodajnog objekta sa računa. Ukoliko imate bilo kakve nedoumice vezano za adresu, pozovite kontakt centar kako bi Vam operater pomogao. Čim paket stigne do naših kolega biće prosleđen na pregled komisiji i Vi ćete najkasnije u roku od 8 dana, od dana prijema paketa, biti obaviješteni o ishodu reklamacije.

Treba da reklamiram proizvod koji je kupljen u vašoj radnji, ali ne mogu da pronađem račun. Šta mogu da uradim, pošto još uvek imam pravo na reklamaciju?
Poštovana/i da bismo mogli da primimo proizvod na reklamaciju, prema članu 56. Zakona o zaštiti potrošača, neophodno je da Vi, kao kupac, dostavite fiskalni račun ili drugi dokaz o kupovini. Ukoliko ste proizvod platili platežnim sredstvom, koje nije gotovina, uz popunjavanje izjave o neposedovanju fiskalnog računa, prilažete drugi dokaz o kupovini. Kod plaćanja platnim karticama prilažete slip, čekovima građana prilažete izvod Vašeg tekućeg računa koji Vam izdaje banka, a kod plaćanja administrativnom zabranom izvod iz službe finansija preduzeća koje je istu izdalo. Ukoliko je predmetni proizvod plaćen gotovinski, jedini dokaz o kupovini je fiskalni račun. Sve ovo je potrebno da bi se zakonski kompletirala dokumentacija potrebna za obradu reklamacije.

SAJT

Kako da znam koje veličine su u ponudi?
Poštovana/i na sajtu je prikazana kompletna ponuda. Pored slike svakog artikla, sa desne strane imate prikazan izbor dostupnih veličina. Kada stanete kursorom na kvadratić i on pocrveni, u zagradi će Vam se prikazati i evropska veličina. Veličine koje nisu prikazane, na žalost nemamo na stanju. Ukoliko smo dobili tabelu od proizvođača otvoriće se kad kliknete na TABELA VELIČINA.
Ukoliko želite da posjetite radnju u kojoj ima model koji želite, odaberite veličinu koja Vam je potrebna, pa potom kliknite na kvadratić u kome piše PRONAĐI i izlistaće se spisak radnji u kojima ima taj model u traženoj veličini.

U ponudi na sajtu imate model koji mi se dopada, ali nemate moj broj. Da li postoji mogućnost da mi poručite?
Poštovana/i sve što imamo u ponudi je istaknuto na našem sajtu. Na žalost ne postoji mogućnost da Vam isporučimo veličinu koju nemamo u ponudi, niti postoji mogućnost da je nabavimo za Vas.

Da li na sajtu mogu da pretražim šta imate u ponudi za određenu veličinu, npr. broj 44?
Poštovana/i potrebno je prvo da suzite pretragu na osnovu toga da li želite muški, ženski ili dečiji model. Nakon toga, koristite filtere koji su Vam ponuđeni sa lijeve strane. Možete suziti pretragu po veličini, ali i po boji, brendu, sportu za koji je namijenjen.

Koja je dužina gazišta?
Poštovana/i podaci koje nam je proizvođač dao su dostupni na sajtu, u delu TABELA VELIČINA. Savjet je da se pri izboru ne oslanjate samo na dužinu gazišta, već i na evropski broj, a ukoliko Vam poručeno ne bude odgovaralo možete da obavite zamjenu u najbližoj radnji ili da pozovete kontakt centar i mi ćemo organizovati zamjenu preko kurirske službe.

Kako da odaberem odgovarajuću veličinu trenerke, kad na sajtu nisu istaknute dimenzije odn. obim i dužine nogavica i gornjeg dela?
Poštovana/i svi podaci koje smo dobili od proizvođača su istaknuti na sajtu u delu TABELA VELIČINA. Ukoliko taj podatak nije istaknut, na žalost, nismo ga dobili od proizvođača. Savjet je da se pri izboru oslonite na to koju veličinu obično kupujete. Svakako, ukoliko Vam poručeno ne bude odgovaralo možete da obavite zamjenu u najbližoj radnji ili da pozovete kontakt centar kako bi operater organizovao zamjenu preko kurirske službe.

Našao sam patike koje mi se dopadaju, ali nema uopšte ponuđenih veličina. Kako da znam da li ih imate u mom broju?
Poštovana/i očigledno ste pretraživali na Google-u pa Vam je otvorio stranicu sa modelom koji smo ranije imali u ponudi. Na žalost, ukoliko nema ponuđenih veličina, znači da tog modela više nemamo na stanju. Pogledajte ostale modele u našoj ponudi.

PORUDŽBINE

Kako mogu da poručim proizvode sa sajta?
Poštovana/i proizvode sa sajta je moguće poručiti na više načina.
Prvi je samostalno poručivanje direktno na sajtu. Imate mogućnost da porudžbinu kreirate kao GOST ili da se registrujete kao kupac na sajtu i da kreirate porudžbinu sa Vašeg naloga.
Porudžbinu možete obaviti pozivanjem kontakt centra na broj telefona 068-007-003. Operateri će zapisati koji artikal želite i podatke za isporuku. Molimo Vas da u tom slučaju pripremite tačnu šifru artikla koja je istaknuta na sajtu kako bi operater poručio ono što želite. Treći način je da nam proslijedite Vašu porudžbinu putem e-maila [email protected]. Molimo Vas da nam u tom slučaju prosledite potrebne podatke, kako bi Vaša porudžbina mogla da se realizuje:

  • Šifra artikla
  • Veličina
  • Količina
  • Ime i prezime primaoca
  • Adresa za isporuku
  • Mobilni kontakt telefon

Koje prednosti imam ukoliko poručujem kao registrovani kupac?
Poštovana/i ukoliko se registrujete kao kupac na sajtu, imate mogućnost da ispratite obradu porudžbine na svom nalogu, jer se sve evidentiraju u istoriji kupovine. Veoma važna prednost je ta što možete koristiti pogodnost članstva u loyalty klubu odn. povezati Vašu Đak & Spot karticu sa nalogom na sajtu, čime dobijate karticu u elektronskom obliku i ostvariti povrat poena istaknut na sajtu u trenutku porucivanja odabranih artikala. Takođe, u svakom trenutku imate uvid u trenutno stanje poena na kartici.

Kada želim da se registrujem na sajtu, traži mi da upišem e-mail i lozinku. Da li tu treba da se upiše lozinka za pristup e-mailu?
Poštovana/i treba da osmislite lozinku koja će Vam služiti za pristup našem sajtu.

Registrovan sam na sajtu i pokusavam da se prijavim, ali stalno dobijam odgovor da mi email adresa koju stalno koristim nije u dobrom formatu
Poštovana/i ukoliko koristite mobilni telefon kao uređaj preko koga pristupate Vašem nalogu, često se dešava da prilikom unosa postoji prazno polje ispred ili iza email adrese. Nije vidljivo na prvi pogled, ali ga sistem prepoznaje i iz tog razloga dobijate odgovor da adresa nije u dobrom formatu. Potrebno je da postavite kursor na početak i izbrišete sve ispred i na kraj adrese i izbrišete sve iza i neće više biti problema sa prijavom.

Registrovao sam se na sajtu i želim da poručim neke proizvode. Međutim, na spisku gradova za isporuku nema u ponudi moje mesto. Kako da poručim?
Poštovana/i ukoliko Vaše mesto stanovanja nije na spisku ponuđenih, odaberite najbliže mesto, a naziv Vašeg upišite u delu informacije bitne za isporuku.

Registrovana sam na sajtu, ali sam zaboravila lozinku. Možete li mi pomoći?
Poštovana/i potrebno je da odete na polje prijava i da izaberete opciju zaboravljena lozinka. Na Vaš e-mail će stići link putem koga možete promeniti lozinku.

Koji je minimalan iznos za poručivanje?
Poštovana/i sve što je u ponudi na sajtu možete poručiti da Vam stigne na adresu i ne postoji minimalan iznos za poručivanje. Ukoliko je ukupna vrednost Vaše porudžbine preko 30,00 eura troškove dostave snosi Đak sport. Za porudžbine čija je ukupna vrednost do 40,00 eura troškovi dostave iznose 3 eura.

Ne mogu da završim porudžbinu, jer mi traži PROMO KOD. Možete li mi reći koji je?
Poštovana/i PROMO KOD unose kupci koji su ga dobili putem Newsletter-a, od kompanije čije usluge koriste, poslodavca... Ukoliko isti ne posjedujete zanemarite to što se traži njegov unos i odaberite opciju završi kupovinu, da pređete na naredni korak.

Kako da znam da sam dobro poručio?
Poštovana/i ukoliko ste poručili nešto direktno sa našeg sajta, dokaz da ste dobro poručili je potvrda koja stiže na Vaš mail, kao PODACI O PORUDŽBINI. Možete još jednom da proverite da li su svi podaci koje ste naveli ispravni, a ujedno dobijate i ID broj porudžbine. Ukoliko potvrda porudžbine nije stigla u Vaše INBOX sanduče, obavezno proverite SPAM ili JUNK sanduče, gde Vam stiže neželjena pošta. Ako Vam mail nije stigao, znači da ste preskočili neki korak i da porudžbina nije bila ispravna. Vratite se na sajt i proverite da li je odabrani artikal i dalje u korpi. Ako jeste, otvorite korpu i ponovite ostale korake. Drugi način da proverite da li je poručivanje uspješno jeste da odete na Vaš profil na našem sajtu i u padajućem meniju da odaberete deo ISTORIJA. Tu su evidentirane sve porudžbine napravljene na tom nalogu.

Ne mogu nikako da završim porudžbinu na sajtu. Idem na polje potvrdi i stalno me vraća na isto. Ispod piše da smanjim količinu, ali je to nemoguće, jer pokušavam da poručim samo jedan komad. Šta da radim?
Poštovana/i pokušavate da poručite proizvod za koji smo već primili onoliko porudžbina koliko imamo količinu na lageru. Na žalost ne postoji mogućnost da se sajt ažurira u svakom trenutku, posle svake primljene porudžbine. Time što Vam sajt ne dozvoljava da završite porudžbinu se izbjegava da naknadno budete obavešteni da poručeni proizvod nemamo za isporuku. Pri narednom ažuriranju sajta će to biti uklonjeno sa sajta. Najbolje je da taj artikal izbrišete iz korpe i odaberete neki drugi proizvod iz naše ponude.

Kako mogu da budem siguran da mi neće stići oštećen proizvod?
Poštovana/i kompanija Đak, sa čijeg sajta poručujete, je na našem tržištu već dugi niz godina i garantuje za sve isporuke iz internet prodavnice. Svaki proizvod se pregleda pre pakovanja i slanja na adresu kupca. Ukoliko se desi da niste zadovoljni proizvodom ili primijetite nedostatak koji je nama promakao možete se obratiti kolegama u najbližoj radnji ili pozvati kontakt centar i organizovaćemo zamenu ili povrat.

Napravila sam sinoć porudžbinu putem sajta, ali sam shvatila da mi treba veći broj. Možete li to da izmijenite?
Poštovana/i na žalost nismo u mogućnosti da mijenjamo Vašu porudžbinu. Pripremite ID broj, pozovite kontakt centar i operater će proveriti dokle je stigla obrada Vaše porudžbine. Ukoliko postoji mogućnost storniraće porudžbinu, kako bi mogli da napravite novu. U suprotnom, naglašavamo da u roku od 14 dana možete obaviti zamjenu kupljenog proizvoda, za drugu veličinu ili drugi model u bilo kojoj našoj radnji ili uz pomoć operatera u kontakt centru.

Putem Vašeg sajta sam napravila dvije porudžbine, pa me zanima da li to možete da objedinite i da mi pošaljete zajedno na adresu?
Poštovana/i na žalost ne postoji mogućnost da se dve porudžbine objedine. Važno je naglasiti da se vrlo lako može desiti i situacija u kojoj ste Vi poručili 2 artikla na jednoj porudžbenici, a da Vam artikli ne budu isporučeni zajedno. To je iz razloga što se dešava da jedan artikal bude poslat iz naše radnje u Podgorici, a drugi iz radnje u Nikšiću. Ukoliko je iznos svake od Vaših porudžbina veći od 40,00 eura troškove dostave snosi kompanija Đak, pa se nadamo da Vam to ne predstavlja problem. Ukoliko je pojedinačan iznos porudžbina manji od 40.00 eura, molim Vas da pripremite ID brojeve obe porudžbine i pozovete kontakt centar kako bi operater izvršio proveru statusa. Ukoliko postoji mogućnost da se obe storniraju, operater će proslediti nalog i nakon toga kreirati novu porudžbinu.

Poručio sam juče putem sajta dva artikla i oba su na potvrdi porudžbine koja mi je stigla od vas. Međutim, danas sam dobio obaviještenje da očekujem isporuku samo jednog proizvoda. Da li to znači da drugog nema?
Poštovana/i često se dešava, kad poručite više artikala na jednoj porudžbenici, da nemamo sve artikle na jednom mestu. Kako se za koji artikal završava obrada porudžbine, tako se radi račun, paket predaje kurirskoj službi za isporuku, a Vama prosleđuje obaveštenje. Čim bude završena obrada porudžbine i za ostale artikle dobićete obaveštenje kao i za prvi artikal. Važno je naglasiti da, ukoliko imate dostavu, ona ostaje ista, bez obzira da li ste poručili jedan ili više artikala i bez obzira koliko se paketa isporučuje na Vasoj adresi. Dostava je evidentirana na jednom računu. Ukoliko nemamo neki od poručenih artikala prosleđujemo obaviještenje, kako biste znali da ne očekujete isporuku.

Da li mogu i kako da otkažem porudžbinu?
Poštovana/i ukoliko ste se predomislili vezano za porudžbinu koju ste napravili kod nas potrebno je da pripremite ID broj porudžbine i da pozovete naš kontakt centar. Operater će proveriti da li je moguće stornirati porudžbinu. Ne postoji vremensko ograničenje u kome to možete uraditi, ali Vas molimo da nas kontaktirate što prije, jer se često obrada porudžbine završi u roku od par sati i paket preda kurirskoj službi, pa je storniranje tada nemoguće.

Poručio sam patike i trenerku sa vašeg sajta. Ipak sam se predomislio i želim da poručim samo patike. Da li možete da otkažete trenerku? Poštovana/i ukoliko ste se predomislili vezano za neki artikal na porudžbini, potrebno je da pripremite ID broj porudžbine i da pozovete naš kontakt centar. Operater će proveriti da li je moguće stornirati jedan artikal. Ne postoji vremensko ograničenje u kome to možete uraditi, ali Vas molimo da nas kontaktirate što prije, jer se često obrada porudžbine završi u roku od par sati i paket preda kurirskoj službi, pa je storniranje tada nemoguće. Važno je naglasiti, da u slučaju storniranja jednog artikla sa porudžbine, ukoliko se ukupna vrijednost Vaše porudžbine smanjuje na iznos ispod 40,00 eura, automatski će biti obračunati troškovi dostave u iznosu od 3,00 eura.

Poručio sam patike na sajtu još pre nedjelju dana, ali još uvek nisu stigle, a niko me nije zvao. Šta je sa mojom pošiljkom?
Poštovana/i sva obaviještenja vezana za porudžbine putem sajta stižu na e-mail koji ste naveli prilikom registracije odnosno prilikom poručivanja. Uobičajen rok za obradu porudžbine i isporuku je 1 do 2, maksimalno do 5 radnih dana i ukoliko Vam artikal još uvek nije isporučen, najverovatnije da ga više nije bilo na stanju ili nije bio za slanje kataloškim putem. Molim Vas da provjerite Vaš e-mail, kao i junk sanduče, jer obavještenja često budu tu. Ukoliko Vam je jednostavnije, pripremite ID broj porudžbine, pozovite kontakt centar i operater će izvršiti provere za Vas.

Kada sam poručivao proizvod na vašem sajtu pisalo je da je dostupan, a sad dobijam obaveštenje da artikal nemate za isporuku. Kako to?
Poštovana/i naš sajt se ažurira više puta u toku dana. Na žalost ne postoji mogućnost da se ažurira u svakom trenutku, posle svake porudžbine ili kupovine u našim radnjama. Iz tog razloga je i obavještenje na dnu stranice na našem sajtu koje kaže da su svi prikazani artikli deo naše ponude, ali ne podrazumijeva da su dostupni u svakom trenutku. Sve porudžbine se obrađuju onim redosledom kojim kupci poručuju, sve dok traženo imamo na lageru. Takođe, može da se desi da pri pregledu artikla kolege utvrde da je artikal oštećen i da iz tog razloga nije za isporuku.

Poručila sam sa sajta dva artikla i iznos porudžbine je 42,00 pa mi je dostava besplatna. Sada sam dobila obaveštenje da jedan artikal nemate. Da li to znači da ću platiti dostavu, jer je cijena artikla koji imate manja od 40,00 eura? Poštovana/i s obzirom da nije Vaša krivica što je ukupan iznos porudžbine manji od 40,00 eura dostava će biti besplatna.

Dobila sam obaviještenje da artikal koji mi se dopada i koji sam poručila nemate za isporuku. Međutim, kada posjetim sajt i dalje piše da ga imate na lageru. Da li da napravim novu porudžbinu?
Poštovana/i ukoliko ste dobili obaviještenje da artikal koji ste poručili nemamo za isporuku onda je to zaista tako. Razlog zašto se i dalje može pronaći na sajtu je taj što se još uvek vodi na stanju u radnji, ali je ili na rezervaciji za nekog kupca ili na rezervaciji po predračunu Ili su kolege pri pregledu ustanovile da postoji neko oštećenje zbog koga artikal nije za slanje kataloškim putem. Zbog toga Vam savjetujemo da pogledate druge modele iz naše ponude.

ISPORUKA

Za koliko je isporuka?
Poštovana/i uobičajen rok za obradu porudžbine i isporuku poručenog artikla je 1 do 2, maksimalno do 5 radnih dana. Na žalost, nismo u mogućnosti da preciziramo tačan dan i vreme isporuke, jer to ne zavisi isključivo od nas već i od kurirske službe. U svakom slučaju, možete pozvati kontakt centar i operater će izvršiti provere i dati Vam preciznije informacije o tome dokle je stigla Vaša porudžbina. Ako ste porudžbinu obavili putem sajta, molimo Vas da pripremite ID broj porudžbine. Isporuka obično bude tokom narednog dana od momenta kada kurirska služba preuzme paket od nas. Svakako, možete pratiti Vaš paket na sajtu Post Express-a ili kontaktirati njihov call centar kako bi Vam dali dodatne informacije.

Koliko naplaćujete isporuku?
Poštovana/i ukoliko je ukupna vrijednost Vaše porudžbine preko 40,00 eura troškove dostave snosi Đak sport. Za porudžbine čija je ukupna vrijednost do 40,00 eura troškovi dostave iznose 3,00 eura. Ukoliko nakon kreiranja porudžbine, čija je ukupna vrijednost preko 40,00 eura, što znači da je dostava besplatna, odustanete od kupovine nekog artikla, čime se ukupna vrijednost porudžbine smanjuje na iznos ispod 40,00 eura, automatski će biti obračunati troškovi dostave u iznosu od 3,00 eura.

Koja kurirska služba vrši dostavu?
Poštovana/i sarađujemo sa kurirskom službom Post Express (Pošta Crne Gore), koja vrši isporuku radnim danima u periodu od 8 do 16 časova. Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke od kurira primetite da na paketu postoji oštećenje ili ukoliko postoji neslaganje u iznosu za plaćanje molimo da odbijete prijem pošiljke i da odmah pozovete kontakt centar kako bi operater izvršio potrebne provere i ispravke ukoliko je potrebno.

Šta se desi ako nisam na adresu?
Ukoliko vas poštar ne zatekne na adresu tokom prvog pokušava uručenja, ostavlja vam poruku da je paket ostavljen u obližnjoj ispostavi pošte vašem gradu, gdje ga možete preuzeti u narednih 5 dana.

Da li je moguća isporuka nakon 12 časova. Pre toga nikoga nema kući?
Poštovana/i kao što ste videli prilikom poručivanja, na žalost nismo u mogućnosti da preciziramo tačan dan i vreme isporuke. Samom potvrdom porudžbine ste pristali na rok i uslove isporuke. Kada Vas kurir kontaktira provjerite direktno sa njim da li postoji mogućnost da Vam izađe u susret.

Odgovara mi isporuka iskljućivo u toku popodneva. Da li je to moguće?
Poštovana/i sarađujemo sa kurirskom službom Post Express, koja vrši isporuku radnim danima u periodu od 8 do 16 časova. Iz tog razloga nije moguća isporuka u toku popodneva. Ipak, možete paket preuzeti i na obližnjoj ispostavi pošte nakon neuspjelog prvog uručenja.

Da li mogu da otvorim paket i da probam poručeno, pa ako ne odgovara odmah da vratim kuriru?
Poštovana/i na žalost tako nešto nije moguće. Da bi Vam kurir isporučio paket neophodno je da ga predhodno naplati. Ukoliko Vam poručeno ne bude odgovaralo možete se javiti kolegama u najbližoj radnji ili pozvati kontakt centar.

Dopadaju mi se proizvodi koje imate na sajtu. Da li mogu da poručim i da isporuka bude van granica Srbije?
Poštovana/i u mogućnosti smo da artikle poručene na sajtu www.djaksport.me isporučujemo isključivo na teritiriji Crne Gore. Ukoliko ste iz Srbije, Makedonije ili Bosne možete poručivati na sajtovima namenjenim tom tržištu.

Da li mogu da poručim nešto sa sajta i da mi se isporuči u vašoj radnji u mom gradu?
Poštovana/i ukoliko poručujete neki od proizvoda sa našeg sajta, kao adresu isporuke, nažalost ne možete navesti adresu naše radnje. Možete navesti Vašu kućnu adresu ili adresu na radnom mjestu odnosno onu na kojoj će neko moći da plati i preuzme pošiljku koja je za Vas.

ZAMJENE I POVRATI

Stigle su mi patike koje sam poručio, međutim ne odgovara mi veličina. Da li mogu da zamijenim?
Poštovana/i naravno da možete da zamijenite artikal koji ste poručili online, pod uslovom da artikal nije korišćen i da je u originalnoj ambalaži. Zamjenu možete obaviti u roku od 14 dana od dana prijema paketa.
Najefikasniji i najbrži način je da posetite najbližu prodavnicu Đak sporta, ponesete artikal koji Vam ne odgovara i račun koji Vam je stigao uz proizvod i naše kolege će Vam pomoći. Najtačniji proces je da odete direktno u radnju koja vam je kucala račun, i da zamijenite artikal na licu mjesta.
Na raspolaganju je i mogućnost da pozovite naš kontakt centar i operater će organizovati da kurirska služba dođe i preuzme artikal koji Vam ne odgovara i nakon toga ćemo Vam poslati odgovarajući.
U slučaju zamene poručenog artikla preko kurirske službe, troškove preuzimanja proizvoda koji se menja i dostave zamjenskog artikla snosi kupac, što ukupno iznosi 3.00 eura i zamjena može da potraje 7 do 10 dana.
Molimo Vas da artikal koji želite da zamijenite ne šaljete samoinicijativno, već isključivo u dogovoru sa zaposlenima.

Da li može da se vrati poručeno?
Poštovana/i ukoliko Vam ne odgovara artikal koji ste poručili i ne želite ništa drugo u zamjenu, možete ga vratiti, a mi ćemo Vam vratiti novac. Podrazumijeva se da artikal možete vratiti isključivo nekorišćen, u originalnoj ambalaži. Povrat možete obaviti u roku od 14 dana od dana prijema paketa. Najefikasniji i najbrži način je da posetite najbližu prodavnicu Đak sporta, ponesete artikal koji Vam ne odgovara i račun koji Vam je stigao uz proizvod i naše kolege će Vam pomoći. Druga mogućnost je da pozovete naš kontakt centar i mi ćemo organizovati da kurirska služba dođe i preuzme proizvod. Takođe, možete i sami poslati artikal u radnju koja vam je poslala isti, sa naznakom za zamjenu. Molimo Vas da artikal od čije kupovine želite da odustanete ne šaljete samoinicijativno, već isključivo u dogovoru sa zaposlenima. Naglašavamo da se novac vraća isključivo uplatom na tekući račun, pa je potrebno pripremiti broj računa prilikom posete radnji ili poziva kontakt centru. Rok za uplatu novca je 14 dana.

REKLAMACIJE

Kako mogu da reklamiram proizvod kupljen u radnji?
Poštovana/i po važećem zakonu pravo da podnesete reklamaciju na kupljeni proizvod imate u roku od 2 godine od dana kupovine. Ukoliko ste artikal kupili u nekoj od naših radnji, neophodno je da artikal koji želite da reklamirate, zajedno sa fiskalnim računom odnesete u radnju u kojoj ste artikal i kupili. Ako je u pitanju obuća neophodno je da bude očišćena i da je spakujete u kutiju. Nije neophodna originalna ambalaža, ali je zbog slanja na pregled najbolje da bude u kutiji. Kolege će primiti proizvod, popuniti reklamacioni list i proslediti na pregled stručnoj komisiji. Najkasnije u roku od 8 dana će Vas obavestiti o ishodu reklamacije odnosno da li je opravdana ili ne.

Treba da podnesem reklamaciju za patike koje sam kupila u radnji koja nije u mjestu u kom živim. Kako to mogu da uradim?
Poštovana/i za artikal koji je kupljen u nekom od naših maloprodajnih objekata reklamaciju je neophodno predati u radnji u kojoj je i obavljena kupovina. Ukoliko niste u mogućnosti da reklamaciju predate lično, to možete obaviti putem pošte. U tom slučaju odštampajte primerak reklamacionog lista sa našeg sajta (nalazi se u odeljku kupovina, obrasci, pravilnici, zakonske odredbe) i popunite gornji dio gde piše popunjava kupac. Pored reklamacionog lista i artikla koji reklamirate, neophodno je da pošaljete i fiskalni račun, kao dokaz kupovine. Sve zajedno spakujte i pošaljite na adresu maloprodajnog objekta sa računa. Ukoliko imate bilo kakve nedoumice vezano za adresu, pozovite kontakt centar kako bi Vam operater pomogao. Čim paket stigne do naših kolega biće prosleđen na pregled komisiji i Vi ćete najkasnije u roku od 8 dana, od dana prijema paketa od strane naših kolega, biti obaviješteni o ishodu reklamacije.

Kako mogu da reklamiram patike koje sam kupio preko interneta?
Ukoliko nijeste u mogućnosti da lično predate reklamaciju u naših radnji koja vam je poslala paket, pozovite kontakt centar i mi ćemo organizovati da kurirska služba dođe i preuzme patike ili ga možete poslati sami sa reklamacionim listom. U tom slučaju odštampajte primerak reklamacionog lista sa našeg sajta (nalazi se u odeljku kupovina, obrasci, pravilnici, zakonske odredbe) i popunite gornji deo gde piše popunjava kupac. Pored reklamacionog lista i artikla koji reklamirate, neophodno je da pošaljete i račun, kao dokaz kupovine. Sve zajedno spakujte, kurir će po našem nalogu doći na Vašu adresu i preuzeti paket. Čim paket stigne do naših kolega biće prosleđen na pregled komisiji i Vi ćete najkasnije u roku od 8 dana biti obavešteni o ishodu reklamacije.

Treba da reklamiram proizvod koji je kupljen u vašoj radnji, ali ne mogu da pronađem račun. Šta mogu da uradim, pošto još uvek imam pravo na reklamaciju?
Poštovana/i da bismo mogli da primimo proizvod na reklamaciju, prema članu 56. Zakona o zaštiti potrošača, neophodno je da Vi, kao kupac, dostavite fiskalni račun ili drugi dokaz o kupovini. Ukoliko ste proizvod platili platežnim sredstvom, koje nije gotovina, uz popunjavanje izjave o neposedovanju fiskalnog računa, prilažete drugi dokaz o kupovini. Kod plaćanja platnim karticama prilažete slip, čekovima građana prilažete izvod Vašeg tekućeg računa koji Vam izdaje banka, a kod plaćanja administrativnom zabranom izvod iz službe finansija preduzeća koje je istu izdalo. Ukoliko je predmetni proizvod plaćen gotovinski, jedini dokaz o kupovini je fiskalni račun. Sve ovo je potrebno da bi se zakonski kompletirala dokumentacija potrebna za obradu reklamacije.

Prihvacena mi je reklamacija za patike pa me interesuje da li mogu da uzmem druge patike i koja cena se računa ako doplaćujem, trenutna cijena ili cijena koja je bila kad sam kupio patike?
Poštovana/i kada menjate kupljeni proizvod ili imate odobrenu reklamaciju, uvek se računa cijena koju ste platili odn. cena u trenutku kupovine, bez obzira da li je trenutna cijena manja ili veća od cijene na fiskalnom računu.

ĐAK & SPOT KARTICA

Kako mogu da dobijem Đak & Spot karticu?
Poštovana/i Đak & Spot karticu možete dobiti na dva načina. Prvi je da se obratite kolegama u bilo kojoj Đak ili The Spot radnji i nevezano za kupovinu bilo kog proizvoda, zatražite da popunite pristupnicu. Nakon popunjavanja pristupnice kolege će Vam izdati karticu.
Drugi je da pristupnicu popunite online, na našem sajtu, ukoliko ste registrovani korisnik. Detaljno uputstvo kako se aplicira za Đak & Spot karticu na sajtu, mozete pogledati ovde. U tom slučaju dobijate karticu u elektronskom obliku.
Kao član kluba bićete redovno obaveštavani o pogodnostima koje ćete dobijati, kao i o svim akcijama u Đak sportu.

Na koji način mogu da povežem moju karticu?
Poštovana/i ukoliko već posedujete Đak & Spot karticu, jer ste za istu aplicirali u nekom od naših maloprodajnih objekata popunjavanjem pristupnice kod kolega na kasi, neophodno je da je povežete sa Vašim nalogom na sajtu, Uputstvo za povezivanje kartice možete pogledati ovde

Koje pogodnosti imam sa Đak & Spot karticom?
Poštovana/i svaka kupovina, donosi određene pogodnosti, osim kupovine pojedinih artikala koji su izuzeti od povrata bodova odlukom kompanije Đak d.o.o. Beograd, kao i kupovine uz Đak special i Đak ili Spot popust kartice (nije moguće sabiranje popusta) ili kupovine plaćene putem administrativne zabrane i putem platnih listića (kupci poseduju posebne kartice i dobijaju specijalne pogodnosti)
Pravo trošenja zarađenih poena se ostvaruje na celokupan asortiman. Odnosi se i na akcijske artikle, ukoliko je tako navedeno u odluci o akcijskoj prodaji i nema kumuliranja sa drugim vidovima popusta (Đak specijal, Đak ili Spot popust kartice i ostalo), odnosno moguće je koristiti samo jedan vid popusta.
Poene koje ste zaradili kupovinom u radnji možete koristiti u roku od 24 sata, dok sa poeni ostvareni online kupovinom evidentiraju 20. (dvadesetog) dana od dana kucanja računa odn. čim istekne zakonski rok u kome je omogućen povrat kupljenog artikla.
Poeni se najkasnije mogu iskoristiti u roku od godinu dana od dana kupovine kojom ste ih ostvarili, isključivo u nekoj od naših radnji. Pravo trošenja zarađenih poena se obustavlja tokom trajanja akcija u maloprodajnim objektima u kojima kupci dobijaju veliki povrat poena (povrat veći od 20%) na karticu.

Koje pogodnosti imam sa Đak & Spot karticom?
Poštovana/i svaka kupovina, donosi određene pogodnosti, osim kupovine pojedinih artikala koji su izuzeti od povrata bodova odlukom kompanije Đak Sport d.o.o. Podgorica, kao i kupovine uz Đak special i Đak ili Spot popust kartice (nije moguće sabiranje popusta) ili kupovine plaćene putem administrativne zabrane i putem platnih listića (kupci posjeduju posebne kartice i dobijaju specijalne pogodnosti)
Pravo trošenja zarađenih poena se ostvaruje na cjelokupan asortiman. Odnosi se i na akcijske artikle, ukoliko je tako navedeno u odluci o akcijskoj prodaji i nema kumuliranja sa drugim vidovima popusta (Đak specijal, Đak ili Spot popust kartice i ostalo), odnosno moguće je koristiti samo jedan vid popusta.
Poene koje ste zaradili kupovinom u radnji možete koristiti u roku od 24 sata, dok sa poeni ostvareni online kupovinom evidentiraju 20. (dvadesetog) dana od dana kucanja računa odn. čim istekne zakonski rok u kome je omogućen povrat kupljenog artikla.
Poeni se najkasnije mogu iskoristiti u roku od godinu dana od dana kupovine kojom ste ih ostvarili, isključivo u nekoj od naših radnji. Pravo trošenja zarađenih poena se obustavlja tokom trajanja akcija u maloprodajnim objektima u kojima kupci dobijaju veliki povrat poena (povrat veći od 20%) na karticu.

Koje pogodnosti imam sa Đak & Spot karticom?
Poštovana/i povrat poena se ostvaruje po 2 osnova:
Godišnja kupovina - Na osnovu iznosa kupovine u predhodnih 365 dana Đak & Spot kartice su podeljene u tri kategorije, pri čemu svaka kategorija donosi početni procenat povrata, u iznosu od 3 do 10%. To je godišnji povrat.
Trenutna kupovina - Na osnovu iznosa trenutne kupovine se obračunava trenutni povrat. Pri kupovini u maloprodajnim objektima se procenat trenutnog povrata dobija na osnovu iznosa trenutne kupovine, dok se pri online kupovini dobija na osnovu iznosa pojedinačnog artikla. Dodatni povrat može biti od 1 do 7%
Ukupan povrat koji kupac može da ostvari se dobija sabiranjem godišnjeg i trenutnog povrata. Tabela povrata je dostupna u svim našim maloprodajnim objektima kao i na sajtu, na stranici Đak & Spot kartice, u pravilniku o uslovima izdavanja I načinu korišćenja Đak & Spot kartice, ali i na ličnom profilu.

Kako se određuje kategorija Đak & Spot kartice?
Poštovana/i kategorija kartice se određuje na osnovu iznosa kupovine u predhodnih 365 dana. U zavisnosti od kategorije kartice se dobija godišnji povrat koji može biti od 3 do 10%

Kako mogu da znam koliko imam poena na Đak & Spot kartici?
Poštovana/i ukoliko ste Vašu karticu povezali sa svojim nalogom na našem sajtu, trenutno stanje poena možete proveriti u svakom trenutku na svom profilu. Ukoliko nemate nalog na sajtu, stanje poena na Vašoj kartici mogu da Vam provere kolege na kasi, u bilo kom maloprodajnom objektu, kao i operateri u kontakt centru. Pripremite Vašu karticu i pozovite call centar.

Da li karticu dobijenu u Đak radnji mogu da koristim u radnjama The Spota?
Poštovana/i Vašu Đak & Spot karticu možete koristiti kako pri kupovini u maloprodajnim objektima Djak sporta i The Spota, tako i pri online porudzbinama na oba sajta, pod uslovom da ste registrovani korisnik na oba sajta i da je kartica povezana sa nalogom u trenutku kreiranja porudžbine.

Poručila sam patike, stigle su pre nedjelju dana, ali mi poeni jos nisu na kartici. Zašto?
Poštovana/i poene koje ste zaradili kupovinom u radnji možete koristiti u roku od 24 sata, dok se poeni ostvareni online kupovinom evidentiraju 20. dana od dana kucanja računa odn. čim istekne zakonski rok u kome je omogućen povrat kupljenog artikla.

Mislim da mi nedostaju neki poeni na Djak kartici. Kako to mogu da proverim?
Poštovana/i kao što je navedeno u pravilniku korišćenja Đak & Spot kartice, svaki korisnik ima pravo da zahteva uvid u listing transakcija kartice. Zahtev se proslijeđuje pismenim putem, na e-mail [email protected]. Neophodno je proslediti broj kartice, ime i prezime i broj telefona vlasnika kartice. Najkasnije u roku od 10 radnih dana, na e-mail adresu biće Vam prosleđen listing kartice.

Da li mogu poručeno na sajtu da platim poenima koje imam na kartice?
Poštovana/i kao što je navedeno u pravilniku korišćenja Đak & Spot kartice, prilikom online kupovine moguće je isključivo sakupljanje poena, na žalost ne i trošenje. Poenima koje imate na kartici možete plaćati odabrano prilikom kupovine u maloprodajnim objektima.

© 2023 Đak Sport Izrada Smart Web